SZÁLLÍTÁSI DÍJ, ÁRUKISZÁLLÍTÁS ÉS ÁTVÉTEL

Megrendelése, belföldre az Express One Hungary Futárszolgálattal kerül kiszállításra.
A termékek szállítási díja a csomag súlyától, méretétől és a célországtól függ.

2020. március 17.-e óta minden belföldi címzett esetén elérhető új, érintkezés nélküli kézbesítés szolgáltatásunkra (contactless delivery).

Túlméretes csomagot extra költséggel tudjuk szállítani melynek összegéről a vásárlót előzetesen tájékoztatjuk e-mailben vagy telefonon.

Rendelhető termékek esetén a vásárló írásbeli megrendelését követően 30% előleg számlát állítunk ki mely összegnek beérkezését követően tekintjük a terméket megrendeltnek. A fennmaradó összeget a vásárló a termék átvételekor köteles kifizetni, személyesen az üzletben, utánvéttel vagy banki átutalással.

Fontos tudnivalók!!

  1. Ha sérült csomagot kap, mielőtt átveszi, a futárnak kötelessége erről jegyzőkönyvet készíteni. Ez mind három félnek fontos. A futárcég csak így vállal felelősséget a sérült termékek után!
  2. Ha külső sérülés nem látható a csomagon de hibás, sérült terméket kap, a szállítástól számítva 2 munkanapon belül ÍRÁSBAN (e-mail), fényképpel kell ezt részünkre megküldeni, feltüntetve a termék cikkszámát, és a hibát is.

SZÁLLÍTÁSI DÍJ KALKULÁTOR segítségével bármely termék szállítási költségét megtekintheti

(Ha már regisztrált vásárlónk és a szállítási költség megtekintése úgy történik, hogy közben be van jelentkezve, akkor a rendszer automatikusan kiszámolja szállítási költségét, a korábban megadott szállítási adatok alapján.)

Belföldi vásárlás esetén

  1. Futárszolgálat
    Amennyiben az áru kifizetését átutalással, rózsaszín csekkel, bankkártyával vagy akár személyesen rendezi (de szeretné kiszállíttatni a vásárolt árut), megrendelését futár szolgáltatással juttatjuk el Önhöz. A szállítási díjat a megrendelt termékek értékéhez hozzáadjuk. Tehát ebben az esetben kiszállítás előtt a teljes vételárat (áru+szállítási költség) kérjük megtéríteni.
    A szállítási idő belföldön két munkanap (7-18h közötti időintervallumban, kiemelt időszakban, azaz minden év november 1 és december 31-e között pedig 24-72 )
  2. Futárszolgálat utánvét
    Utánvétes csomag ellenértékét, Ön a csomagot átadó futárnak fizeti ki, amely összeg együttesen tartalmazza az áruszámla értékét és az utánvétes szállítási költséget.
    Lehetőség van bankkártyás fizetésre is a futárnál, ha Ön előzetesen jelzi szándékát az Expressone ügyfélszolgálatán.
    A szállítási idő belföldön két munkanap (7-18h közötti időintervallumban, kiemelt időszakban, azaz minden év november 1 és december 31-e között pedig 24-72 )
    Futárszolgálat utánvét esetében az utánvétel díja: +350 Ft
  3. Futárszolgálat csomagpont
    A csomagpont megkönnyíti ügyfeleink kiszolgálását. Azok a címzettek, akik számára problémát jelent adott időben a megadott címen várni a csomag érkezését, dönthetnek úgy, hogy a csomagpontba kérik a kiszállítást: ez esetben szabadon választhatják meg, mikor veszik át a csomagot. Az aktuális csomagpontok listája és további információk itt.
    A szállítási idő belföldön két munkanap (7-18h közötti időintervallumban, kiemelt időszakban, azaz minden év november 1 és december 31-e között pedig 24-72 )
    Futárszolgálat csomagpont esetében az utánvétel díja: +350 Ft

OMV kúthálózat
• Az OMV kutakra jelenleg 1 csomagos, 20kg-nál könnyebb, 60*60*90 cm utánvétes (max. 250.000 Ft.) vagy előre fizetett küldemények kézbesíthetők.
• Az utánvét összege a Címzett részéről kiegyenlíthető készpénzzel és bankkártyával egyaránt
• A Címzettnek a pontra történő leadást követően 7 naptári nap áll rendelkezésére a csomag átvételére
• A reggeli Címzett értesítéseket az Express One küldi ki
• Az esetlegesen át nem vett küldeményeket a lejáratot követően az Express One futárjai gyűjtik be a töltőállomásokról
• Címzett SMS szám megléte elengedhetetlen feltétele az OMV csomagpontos szolgáltatás igénybevételének.

Packeta csomagpont hálózat
• A Packeta csomagpont hálózatába pontonként eltérő méretű és súlyú, de jellemzően 10 kg alatti, nem túlméretes, 1 db csomagból álló küldemények adhatók fel
• A csomagolási egység oldalhosszúságainak összege nem haladja meg a 150 cm-t
• Amennyiben a pontra címzett küldemény utánvétes, úgy annak értékét a pontokon készpénzben lehet kiegyenlíteni, illetve szinte minden átadóponton elérhető a bankkártyás fizetés szolgáltatás is, viszont van, ahol csak a linkes, más néven az online bankkártyás fizetést tudják biztosítani
• A Packeta pontok eltérő nyitvatartással, jellemzően munkaidőben érhetőek el. A pontra történő küldemény kézbesítését követően a Címzettnek 7 naptári nap áll rendelkezésére a küldemény átvételére
• A csomag átvételéhez szükséges jelszót és az esetlegesen lejáratra figyelmeztető értesítő e-mailt minden esetben a Packeta küldi meg a Címzettnek
• A csomagkezelés elengedhetetlen feltétele a Címzett e-mail cím megléte.

AlzaBox csomagautomata hálózat (NINCS  hagyományos UTÁNVÉT)
• Az AlzaBox-okba küldhető maximális csomagméret szél.: 40 cm, mag.: 60 cm, mély.: 50 cm
• Csomagautomatába történő feladásra (D2S), vagy átirányításra csak 1 db csomagból álló küldemények adhatóak, amelyek lehetnek utánvétes és utánvét nélküliek egyaránt
• A rekesz nyitókódját az Express One küldi meg a Címzettnek emailben, sms-ben nem küldi!
• Amennyiben a csomag utánvétes, úgy annak értékét – a nyitókód megküldése előtt – a Címzettnek minden esetben ki kell egyenlíteni, amihez az online bankkártyás fizetés felületünkre irányító linket küldünk emailben
• Az automatába történő kézbesítést követően Express One rendszere értesítő küld majd, amely tartalmazni fogja a csomag pontos lejárati idejét (max. 48h).
Ezt követően a rekeszfoglalás törlésre, az áru pedig visszaküldésre kerül. A visszaküldés előtt az Express One értesítő rendszere egy lejáratra figyelmeztető e-mailt küld a Címzettnek.

4. Személyes átvétel
A megrendelt tételek személyesen is átvehetőek üzletünkben (a megrendelt terméket egy hétig tartjuk rendelkezésre). Címünket az elérhetőség menüpont alatt találja meg. Ez esetben természetesen nincs szállítási díj.


Külföldre történő kiszállítás

Külföldre történő kiszállítás esetén a szállítás Express One Hungary Futárszolgálattal vagy Magyar Postával vagy túlméretes csomag esetén egyedi szervezéssel történik.
A külföldi kiszállítás minden esetben az áru kifizetése után történik, melyet megtehet bankkártyás fizetéssel, banki átutalással.

Kérjük, hogy a kiszállítás időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizze és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt írja alá. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem áll módunkban elfogadni.

 

TÉVES MEGRENDELÉS

Amennyiben rendelését tévedésből adta le, azt a leadást követően e-mailben az info@vitorlasvilag.hu  címen vagy a 30/5373-363 telefonszámon személyesen mondhatja le, a csomag feladása előtt minden következmény nélkül. Amennyiben a rendelést az Ön által kért módon nem tudjuk az Ön által elvárt idő alatt teljesíteni (pl. több hetet kellene várni az adott termék megérkezésére), a rendelést szintén következmények nélkül lemondhatja.

CSOMAG ÚJRA KÉZBESÍTÉS

Amennyiben mi elküldtük Önnek a megrendelt csomagot, és azt Ön 5 munkanapon belül nem veszi át, a csomagot sajnos automatikusan visszaküldi a szállító cég a címünkre, és mi „bukunk” rajta egy szállítási költséget. Előfordulhat, hogy nem kap értesítőt, vagy nem találja meg a szállítónk a címet, zárva az ajtó, nem tartózkodik senki a megadott címen, elutazott külföldre stb. Ilyen esetben, amennyiben ezt Ön kezdeményezi, a csomagot a szállítási költség újbóli felszámításával elküldjük Önnek, de csakis akkor indítjuk útjára ismét a csomagot, ha annak ellenértéke a bankszámlánkon (átutalással) jóváíródott! Amennyiben egy címről két vagy több alkalommal is visszakapjuk a csomagot, Áruházunk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban NE küldjön újra csomagot.