Kockázat nélkül: Érintkezés Nélküli Kézbesítés

2020. március 17.-e óta minden belföldi címzett esetén elérhető új, érintkezés nélküli kézbesítés szolgáltatásunkra (contactless delivery). Egyben segítségüket is kérjük abban, hogy közös kommunikációval tovább növeljük vásárlóik és munkatársaink biztonságát, bizalmát.

Célunk, hogy minimalizáljuk a kézbesítéskor a személyes kontaktust, így amennyiben a címzett nem kívánja a futárainknál aláírni az általuk kézbesítésre használt mobil eszközt, úgy az alábbiakban ismertetett alternatív módon is megtörténhet a küldemények átvételének igazolása:

1.) A címzett a kézbesítés során jelzi a futárnak, hogy az érintkezés nélküli igazolást választja.
2.) A címzett által, a korábban kapott előértesítő e-mailben található linkre kattintva, vagy az alairas.expressone.hu weboldalt közvetlenül felkeresve megjelenik egy kód megadására szolgáló ablak.
3.) A csupán pár percig élő véletlenszerűen generált kódot futárunk megadja a címzett részére.
4.) A címzett beírja a kódot, majd a jóváhagyom gombra kattint és az ezt követően megjelenő aláírás mezőben a címzett a saját mobil készülékén igazolni tudja a küldemény átvételét.
5.) Az aláírás mentése gombra kattintva az aláírás elküldésre kerül futárunk részére, aki frissítve készülékét, ellenőrzi ezt saját eszközén, majd fizikailag is átadja a küldeményt.

A fenti biztonságos, érintkezés nélküli kézbesítési megoldás egyetlen fontos feltétele, hogy a címzett mobilkészülékén aktív internet forgalmazás legyen elérhető.
Képes ismertetőt, amely segíthet a tájékoztatásban.

érintkezés nélküli kézbesítés

A kézbesítés még ennél is biztonságosabbá tehető a készpénzes utánvét helyettesítésével, azaz ha vevőiknek vagy az előre fizetést ajánlják fel a webáruházas vásárlások során, vagy arra ösztönzik őket, hogy bankkártyával fizessenek futárainknál. Cégünk belföldi hálózatában minden futár rendelkezik POS terminállal, tehát csomagátadáskor bármikor biztosítani tudjuk a bankkártyás fizetés lehetőségét.