SZÁLLÍTÁSI DÍJ, ÁRUKISZÁLLÍTÁS ÉS ÁTVÉTEL

Megrendelése, belföldre az  Express One Hungary Futárszolgálattal kerül kiszállításra.
A termékek szállítási díja a csomag súlyától, méretétől és a célországtól függ.

Magyarországon belül 20.000.- Ft felett díjmentesen szállítunk!
Ehhez kérjük rendeléskor válassza az : Ingyenes szállítási opciót

Túlméretes csomagot extra költséggel tudjuk szállítani melynek összegéről a vásárlót előzetesen tájékoztatjuk e-mailben vagy telefonon.

Rendelhető termékek esetén a vásárló írásbeli megrendelését követően 30% előleg számlát állítunk ki mely összegnek beérkezését követően tekintjük a terméket megrendeltnek. A fennmaradó összeget a vásárló a termék átvételekor köteles kifizetni, személyesen az üzletben, utánvéttel vagy banki átutalással.

Fontos tudnivalók!!

  1. Ha sérült csomagot kap, azt mindenképpen fel kell bontani a futár ottléte alatt. Ha a dobozban sérült terméket talál, a futárnak kötelessége erről jegyzőkönyvet felvenni. A futárcég különben nem vállal felelősséget!
  2. Ha ezen kívül sérült terméket kap, a szállítástól számítva 2 munkanapon belül ÍRÁSBAN (e-mail) kell ezt részünkre megküldeni, feltüntetve a termék cikkszámát, és a sérülést is.

SZÁLLÍTÁSI DÍJ KALKULÁTOR segítségével bármely termék szállítási költségét megtekintheti

(Ha már regisztrált vásárlónk és a szállítási költség megtekintése úgy történik, hogy közben be van jelentkezve, akkor a rendszer automatikusan kiszámolja szállítási költségét, a korábban megadott szállítási adatok alapján.)

Belföldi vásárlás esetén

  1. Futárszolgálat
    Amennyiben az áru kifizetését átutalással, rószaszín csekkel, Paypallal vagy akár személyesen rendezi (de szeretné kiszállíttatni a vásárolt árut), megrendelését futár szolgáltatással juttatjuk el Önhöz. A szállítási díjat a megrendelt termékek értékéhez hozzáadjuk. Tehát ebben az esetben kiszállítás előtt a teljes vételárat (áru+szállítási költség) kérjük megtéríteni.
  2. Futárszolgálat utánvét
    Az utánvét kezelési költségét eltöröltük, 0 Ft. Utánvétes csomag ellenértékét, Ön a csomagot átadó futárnak fizeti ki, amely összeg együttesen tartalmazza az áruszámla értékét és az utánvétes szállítási költséget.
    A szállítási idő belföldön két munkanap
  3. Futárszolgálat csomagpont
    A csomagpont megkönnyíti ügyfeleink kiszolgálását. Azok a címzettek, akik számára problémát jelent adott időben a megadott címen várni a csomag érkezését, dönthetnek úgy, hogy a csomagpontba kérik a kiszállítást: ez esetben szabadon választhatják meg, mikor veszik át a csomagot. De ha valaki csomagot adna fel, arra is van lehetőség erre kijelölt csomagpontunkon keresztül, ahol szakértő támogatást is kaphat a feladó a küldemény helyes előkészítéséhez. További információk itt.
  4. Személyes átvétel
    A megrendelt tételek személyesen is átvehetőek üzletünkben (a megrendelt terméket egy hétig tartjuk rendelkezésre). Címünket az elérhetőség menüpont alatt találja meg. Ez esetben természetesen nincs szállítási díj.


Külföldre történő kiszállítás

Külföldre történő kiszállítás esetén a szállítás Express One Hungary Futárszolgálattal vagy Magyar Postával vagy túlméretes csomag esetén egyedi szervezéssel történik.
A külföldi kiszállítás minden esetben az áru kifizetése után történik, melyet megtehet bankkártyás fizetéssel, banki átutalással vagy Paypallal.

Kérjük, hogy a kiszállítás időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizze és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt írja alá. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem áll módunkban elfogadni.

 

TÉVES MEGRENDELÉS

Amennyiben rendelését tévedésből adta le, azt a leadást követően e-mailben az info@vitorlasvilag.hu  címen vagy a 30/5373-363 telefonszámon személyesen mondhatja le, a csomag feladása előtt minden következmény nélkül. Amennyiben a rendelést az Ön által kért módon nem tudjuk az Ön által elvárt idő alatt teljesíteni (pl. több hetet kellene várni az adott termék megérkezésére), a rendelést szintén következmények nélkül lemondhatja.

CSOMAG ÚJRA KÉZBESÍTÉS

Amennyiben mi elküldtük Önnek a megrendelt csomagot, és azt Ön 5 munkanapon belül nem veszi át, a csomagot sajnos automatikusan visszaküldi a szállító cég a címünkre, és mi “bukunk” rajta egy szállítási költséget. Előfordulhat, hogy nem kap értesítőt, vagy nem találja meg a szállítónk a címet, zárva az ajtó, nem tartózkodik senki a megadott címen, elutazott külföldre stb. Ilyen esetben, amennyiben ezt Ön kezdeményezi, a csomagot a szállítási költség újbóli felszámításával elküldjük Önnek, de csakis akkor indítjuk útjára ismét a csomagot, ha annak ellenértéke a bankszámlánkon (átutalással) jóváíródott! Amennyiben egy címről két vagy több alkalommal is visszakapjuk a csomagot, Áruházunk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban NE küldjön újra csomagot.