Arno XI Ferrari SE hajómakett építőkészlet ****

213 690 Ft

Rendelhető, kérjük hívjon.

Rendelhető kérem hívjon

Cikkszám RH1610 Kategória:
Leírás

Arno XI – Ferrari (Special edition)

Amati Kitt –

Mérete: 79 cm (hosszúság)

Méretarány: 1:8

Anyaga: fa, fém, vászon

Nehézségi fok: ****

Termékleírás:

Ha már épített néhány modellt, és van benne gyakorlata, újabb kihívásra vár, valószínűleg ebben a készletben is megtalálja azt és tovább fejlesztheti ügyességét a hajóépítés terén. A fa építő makett alapanyagai többnyire hűek az eredeti hajó anyagaihoz. A makett elemei ragasztással, szögeléssel kerülnek összeállításra.

A dobozban lévő építési rajz angol és olasz nyelven, lépésről-lépésre segíti a munkát.

A pontos méreteket a lézer technikával vágott elemek biztosítják.

A csomagolás nem tartalmaz festéket, ragasztót!

Kapcsolódó termékek:
Hajlító fogó bender
Elektromos palánkhajlító készülék
Szögbelövő
Állvány

A HAJÓ TÖRTÉNETE

Achille Castoldi 1940-ben, Arno nevü hajójával 81,10mph-ra módosította az új sebességrekordot a 400kg-os hajóosztályban. 1953-ban elhatározta az abszolút rekord felállítását. Utasítására építettek egy három-testű hidroplánt a 800kg-os osztályban.
A motor elkészítését egy új, feltörekvő versenyautó készítőre, Enzo Ferrarira bízta. Ferrari ellátta a hajót egy 375V-12 hengeres, 4493,7 cc és 385 LE Grand Prix motorral, mely a kétélű propellert 10000 szer forgatta meg percenként. Campione d Italia 1953 januári versenyén Castoldi által vezetett Arno IX egy nem hivatalos mérés alkalmával a próbaútján, meghaladta a 124 mph, megdöntve a dupla kihajtású rekordot is. A verseny alkalmával riválisa Mario Verga 125,68 mph-ra, majd 2 héttel később 140,74mph-re módosította azt. Castoldi nem adta fel. Az Arno IX et egy új metanol, 4,5l-es, 600LE iker kompresszoros motorral szerelte fel. Ferrari elküldte Stefano Meazza-t a főmérnökét is, hogy segítse a felkészülést.
1953 október 15-én reggel Achille Castoldinak sikerült megdöntenie a 800kg-os sebességrekordot, a dupla kihajtású hajóosztályban 150, 49 mph-ra módosítva azt. Castoldi 1954-ben visszavonult a versenyzéstől és eladta a hajót Nando del Orto-nak, aki kisebb átalakítások után még évekig versenyzett. Legjobb eredménye egy 2. hely 1965-ös Világbajnokságon, a 900 kg-os hajóosztályban.

This new kit, produced as a special Limited Edition, includes ready made fiberglass hull, completely planked with mahogany wood ready to be varnished.
The supersctructure is pre-made in one piece in matt white fiberglass ready to be painted.
The seat, cabin padding and headrest are hand made and covered with red simulated leather, ready sewn.
All fittings, accessories and exhaust pipes are cast in solid brass and chrome plated.
This kit includes very detailed photo-etched parts to complete this realistic model.